mspgtlife

Alla inlägg under september 2013

Av ♥ Ellen & Savannah ♥ - 28 september 2013 10:55

jävlar siken nooooooob. (stav)

Av ♥ Ellen & Savannah ♥ - 23 september 2013 18:13

Love u like a brother, savannah skriver inte så mycket. Men skit i. Aja, Léonard, vad ska man säga, man måste bara älska dig?♥ Du är obeskrivlig på ett bra sätt. Du gör satt jag skrattar varje gång jag ser dig, love u finns mer ord att säga om dig. Men det räcker inte bara att säga dom, man känner hur man får fjärilar i magen när man ser dig. Som sagt i love u to the moon and back. ♥

Av ♥ Ellen & Savannah ♥ - 23 september 2013 17:30

 

Spelar lite gthotel.org.. 

Skittråkigt utan dig Savannah.

Kom tebax,

aja, chillar lite med mina små fina gääääriiis. Dom är coola liksom jaow. 

Nemen, sara.snyg heter hon med grönt, och hon med vitt är JenniFinazteH.

gud vad jag älskar er, love u to the moon and back. ♥

Nu ska vi inte prara om kärlek. MEN JAG VILL HA TEBAX MIN GUBBE PÅ MSP.

aja, skit i. får leva livet och spela gt. Neee, så tråkigt får man inte ha.

Sååå... baii baii my little monkeys. ♥ / Ellen.

Av ♥ Ellen & Savannah ♥ - 22 september 2013 22:00

  Hjälp.. känns som att jag har blivit hackad. Meeeeeeeeeeeeen. Luilululul, men orka med msp ett tag, level 10 gäääriiis.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej. Här är 2 tjejer som heter Ellen och Savannah! c: Vill ni veta nåt om oss, läs bloggen. c; Vi är TIO år. Vi spelar för det mesta 3 olika spel. de heter League of Legends, Moviestarplanet och gthotel. vi är alltid glada. c:

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Animated Rainbow Nyan Cat
myspace codes
Click here for Myspace glitter graphics and Myspace layouts

Vår fina gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards